Kärleken brinner med en häftig låga och allt som blir kvar är bara aska och glöd

som ni kanske vet fick jag en utlandsresa i födelsedagspresent . vi skulle vilja åka i januari men vädret är inte på topp då ... så sitter just nu och kollar på lite hotell och har fasnat vid några men vet inte riktigt ändå . jag hittade dom på ving men kan man lita på dom ? eftersom att det var ett par som åkte med ving och när dom kom dit så såg det ut som hejkom och hjälp mig . nej men ni fattar ! men om ni har någe bra hotell som ni vill tipsa om så kommentera gärna !









där har vi ett hotell som jag tycker om ! men rummet tycker jag inte om . men man är ju inte där så mycke , eller hur? och sen var det all inclusive och det är ju bra , det är verkligen något vi verkligen vill ha med !
aja nu ska jag fortsätta kolla vidare .
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0