//gilla så skriver jag lite om dig i min blogg //

bilder från facebook!!


ali alarbaji


en riktigt skön och snygg kille !
jacob hermansson



känner inte så bra men snäll
ludwig hellsten


Känner inte så jätte bra men är en go och glad kille !!
Malin häggström
en jätte snäll och söt tjej !!
bill skinnars



känner inte men säkert jätte snäll
Alexander aalto



känner inte men du är säkert skit snäll
Kevin espinoza



Kevin  du är riktigt snäll och skön !
Amanda nordenby



Känner inte men säkeret snäll och fin
Jacob carlsson



en riktigt snäll och snygg kille
Julia wennerlund




såjävla snäll och har en av världens finaste hår !
Filippa klippel



känner inte men fin
Frida andersson


vart ska man börja ? du är såhimla underbar ! fin , snäll och bäst !! du är en av dom viktigaste personerna i mitt liv gumman !! älskar dig <3
Eleonora berglund


jätte snäll och fin
hinner inte mer nu eftersom att jag måste plugga och massa !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0