//gilla så skriver jag lite om dig i min blogg // del 2 (utan bilder)

frida hansson - vart fan ska jag börja ? du är en av dom viktigaste personen i mitt liv , och jag skulle aldrig kunna klara mig utan dig ! puss älskardig
minna karlsson-du är en skit snäll och glad person !
alva stockhult -känner inte dig så bra men du verkar som du är skit snäll , och fin är du också !
Emil lennartsson-känner inte dig men snygg och bra på at dansa  
simon arnelund-en riktig rolig kille
daniel sjösten-känner inte men jävligt snygg
emma nilsson-du verkar vara en riktigt grym tjej emma ! och en av dom finaste jag vet !
anna tivemo-fin och säkert snäll
madeleine walltin-jätte snäll och söt
emma erlandsson- snäll och fin
ahmed lillz khoder - en  jätte rolig och söt kille
                                                                                                                                                                                                                                                                                                        haha orkar inte mer just nu , men kanske gör några fler senare idag med bilder !


bild från i sommras!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0