Jag är tillbaka !

Nu är jag tillbaka ! Har Inge plugg nu och behöver verkligen inte göra någonting , så nu kan jag blogga mera.tänkte berätta lite om vad jag gjorde i fredags och igår !

I fredags så gick jag i skolan till 3 , sen blev det äntligen höstlov ! Så då åkte jag hem med skolbussen som gick halv fyra och När jag kom hem åt jag . Efter det så gjorde jag mig iordning eftersom att jag och Frida skulle ta bussen till gården. Det var
Nästan igen på gården så vi skulle gå och kolla om det var någon match men det var bara en träning .... Men det skit vi i ! Så vi satt och kolla på deras träning och det var faktist kul om jag ska vara ärlig ! Lite senare kom Vilma . Temat på gården var 7-kamp . Så vi hängde efter Henke,Edvin ,Johan och Antons lag ! Skit kul var det och det måste göras om !!

I lördags så gick jag upp kvart över 7... Roligt det va att gå upp så tidigt första dagen på lovet jag vet . Men var tvungen att görs det för jag,Frida och Vilma skulle åka till m-berg och sen tillbaka till lillån för att kolla på match.på marieberg hittade jag en tröja ,mjukisbyxor(som jag ska byta ) och Justin Bieber bok! Vi åkte tillbaka till lillån för att kolla på Johan,Edvin,Harald ,Fabbe m.ms match! Det gick jätte bra för dom och det slutade med 4-1 ! Bra spelat killar ! Men när Vi åkte hem dampade jag och Frida för vi hade ingenting att göra ! Men jag tog upp boken jag hade köpt och så började jag läsa ! Det gick inte att sluta så jag läste ut hela boken .. Jag hatar egentligen att läsa men det boken gick bara inte att sluta .... Sen efter det gick jag och la mig typ ... Aja hoppas eran helg har varit lika bra som min ! Tack till er som gjorde den bra , ni är bääääst !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-10-30 @ 11:34:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0