MÅSTE få skriva det här!

Jag är såjävla trött på att folk säger att Justin är bög , dålig , tjej röst osv. Han är verkligen inte dålig för då skulle han inte vara så känd som han är, han är inte bög han har en flickvän , han har ingen tjej röst och det kan du höra själv om du lyssnar på hans nya låtar.

Jag säger inte att ni måste gilla honom men respektera det han gör iallafall. Ingen vill få så mycke skit som Justin får ta varje dag , det är inte kul. Jag skulle iallafall inte vilja höra att jag är bög , sjunger dåligt och att den personen vill att jag ska dö varje dag.

Ni som inte gillar honom behöver inte ens prata om honom! När ni säger att han är
Dålig så är det respektlöst mot honom och dom så tycker om honom så ge er! Snälla


Kommentarer
Postat av: Amanda Öhman

You go girl!!

2011-11-29 @ 21:07:02
URL: http://amandaohman.devote.se
Postat av: frida hansson

helt rätt vännen! killar som säger att han är bög eller har en tjejröst handlar ju bara om avundsjuka, dom har ingen jävla anledning till att hata honom. frågade Filip förut vad han har för anledning, han bah: ehh för att han är bög och är ful. vafan är det för svar, dom är bara så avundsjuka på honom för att alla tjejer tycker han är snygg osv. justin förtjänar inte att få höra sånt, han ska bara få kärlek ifrån sina beliebers som är så mycket starkare än alla jävla haters!

<3

2011-11-29 @ 21:15:03
URL: http://fridahanssons.devote.se
Postat av: frida andersson

true true! <3

2011-11-30 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0